سلام برای افزایش شیر چی خوبه ؟؟

۳ پاسخ

سلام عزيزم قطره یا قرص بگیر دارو خانه من قرص گرفتم خوب بود

قطره شیر افزا کاچی ابگوشت سوپ جو و رشته باید ببینی چی میخوری شیرت زیاد میش

ماهی عالیه
کله پاچه. حلیم. چهارمغز. نخودکشمش. تخمه

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان آقا مهیار مامان آقا مهیار ۶ ماهگی
مامان فندوق 🐣💗🎀 مامان فندوق 🐣💗🎀 ۱۷ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی