مامانا برای افزایش شیر چی خوبه؟؟

۵ پاسخ

قطره شیرافزا ،ابگوشت،اب کله پاچه عالیه

چایی هم خیلی خوبه البته کمرنگ

دلستر سوپ شیر
من این سه تارو ک میخورم قشنگ حس میکنم شیرم زیاد میشه اوایلم پودر گالاتومید یه دوبار گرفتم خوردم اونم بدک نبود خوب بود

من دم کرده رازیانه آبگوشت و چلو گوشت زیاد خوردم تأثیر داشت
چلو گوشت رو اصلا ادویه نزن

میوه های اب دارزیاد بخور مایعات قرص شیرافزام خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۵ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۰ ماهگی