برای افزایش شیر چی خوبه؟

۷ پاسخ

مایعات، آب هویج، قرص لاکتاول هم من میخورم خیلی خوبه

پودر فندق خام با شیرگرم و نبات عالیه من سر پسرم میخوردم شیرم زیاد شد

آب هویج ماهی

پودر گالاکتومیل

کنجد بخور عالیه

شیرافزا:
ریحون و شوید
شربت خاکشیر و تخم شربتی
شاهدونه به عنوان میان وعده عالیه
پاستا با سی پستو فقط ممکنه ماکارونی نفاخ باشه بعدش دمنوش زیره بخور
شیر بادوم همراه موز
زیتون شیر چرب میکنه روزی ده تا
حلوا
ترکیب تخم مرغ و اواکادو و شوید عالیه برای صبحانه
شله زرد همراه دارچین
دمنوش بابونه‌

مایعات
اب کافی
غذا های مقوی
بعضی مبگن شیر افزا هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۱۴ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۵ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵عشقای من 🩷 مامان 🩵عشقای من 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان آقا مهیار مامان آقا مهیار ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان کارن کوچولو🥹🩵 مامان کارن کوچولو🥹🩵 ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد