برای افزایش شیر چی خوبه؟

۷ پاسخ

پودر و قرص شیر افزا
آب قلم ، سینه مرغ، آبگوشت آب هویج و ابمیوه

پودر گالاکتومید شیر و زیاد میکنه
قرص لاکتاول
شیر و چرب میکنه...
عالی ان
خونگی هم که آبگوشت. آب هویج. شیربادام. عسل. چهارشیره

من مشاوره شیردهی گرفتم شیرم خوب شد

سرلاک گالاکتومید
دویتم خورده راضیه
[

آب هویج

ماهی بخور

پودر شیرافزا بگیر بخور

سوال های مرتبط

مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩵عشقای من 🩷 مامان 🩵عشقای من 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان کارن کوچولو🥹🩵 مامان کارن کوچولو🥹🩵 ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد