چی خوبه برای افزایش شیر؟
اب هویج خوبه؟

۷ پاسخ

شیر افزاعالیه.اب هویج زیادی ممکن بچه زردی بگیره

هویج.ابگوشت.عرق رازیانه.دلستر

قرص لاکتاول شیرافزاس

آره عالیه دلستر،ایستک،قطره شیرافزا،ابگوشت ،سوپ چایی،شیر

در کنار شیر افزا عرق رازیانه هم داد ولی من نخوردم

عاااالی

آب هویج رو نمیدونم ولی من از عطاری شیر افزا خریدم خوب بود تاثیر داشت

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۱۵ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۵ ماهگی
مامان 🩵عشقای من 🩷 مامان 🩵عشقای من 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان آقا مهیار مامان آقا مهیار ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد