سلام برای افزایش شیر چی بخورم خوبه

۹ پاسخ

کنجد بخور

زاریانه انواع نوشیدنی ها

دم کرده زیره
شیر گاو با عسل
ارده وشیره
فرنی با شیره خرما

من دکتر بهم قرص شیر افزا داده خیلی هم ویتامین داخلش قرص خوبیه

عرق رازیانه، شادونه، خربزه

اب سیب. اب هویج. سیرابی.کوشت. کباب. ماهی. پلو شوید

پودر شیر افزا خوبه و مایعات و آبگوشت

اب هویج.چای کمرنگ زیادبخور

دلستر و دمنوش رازیانه یا عرق رازیانه

سوال های مرتبط

مامان کارن کوچولو🥹🩵 مامان کارن کوچولو🥹🩵 ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۰ ماهگی
مامان ویان مامان ویان ۱۱ ماهگی
مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۴ ماهگی
مامان نی  نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی