خانوما برای افزایش شیر چی بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

شیر بادام.اب هویچ.دمنوش رازیانه و زیره سیاه.ابگوشت.سوپ جو.ماکارانی.عدسی. چلو گوشت.کله‌پاچه.کاچی وچای کمرنگ فراوان😉
اینا رو من تک تک تجربه کردم و شیرم فوق‌العاده زیاد میشد. حتما امتحانشون کنید 👌🫴

فقط لاکتاول تمامممممم ومایعات فراوان

شیربادام خوبه

ابهویچ عزیز

ابگوشت دلستر
ماکارانی
شیر افزا وشیر
یا گوشت ت شیشه

کپسول های شیرافزا مایعات فراوان آبگوشت و غذاهای گوشتی کله پاچه و...

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۱۰ ماهگی
مامان ویان مامان ویان ۱۱ ماهگی
مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان نی  نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی