برای افزایش شیر چی بخورم ؟

۸ پاسخ

آب هویج خیییلی خوبه در لحظه متوجه میشی داره شیر میاد تو سینه. هندوانه نخور که بچه دلدرد میشه. پاچه و ابگوشت هم خوبه

اب کله پاچه و ماهیچه

کله پاچه قطره شیرافزا ماالعشیرر چای مایعات سوپ جو برنج و ماش

مایعات زیاد بخور چای و خرما شیر آبمیوه میوه‌ای اب دار هندونه طالبی اینا خیلی تاثیرداره

ماهی عالیه

طالبی،قرص شیرافزا،ماهیچه بپز با ابش بخور ،

آبگوشت،فرنی،هندوانه،دلستر

قرص لاکتاول -لیدی میل

سوال های مرتبط

مامان 🩵آرن مامان 🩵آرن ۴ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی