براي افزايش شير چي بخورم؟!

۷ پاسخ

والا من میخوردم الانم میخورم

واسه من ک هیچی تاثیرنداره شیرافزالاکتاول گالاکتومیدرازیانه کلی غذاس مقوی هیچی تاثیرنداره

شیر افزا از داروخونه یا عطاری

من تو اب شیره انگور میریزم ،کدوحلوایی با شیره و دارچین و گلاب میپزم خیلی موثره

والا لاکتاول هم خوردم اثر نکرد البته بچه کم مک میزنه روزی بیست تا مک ب زور

قرص لاکتاول اب هویج دلستر

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان نی  نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗پرنسس💗 مامان 💗پرنسس💗 روزهای ابتدایی تولد