خانما سلام
برای افزایش شیر چی بخورم خوبه؟

۷ پاسخ

قطره شیر افزا بخور گیاهیه
من خوردم روز اول جواب داد عالیه

شیر افزا گالاکتو مید

من دلستر و شیر خشک دکتر برام نوشت روزی دوبار میخورم
خیلی جواب داد قرص شیر افزا هم میخورم

ببین تو خوراکیا چی شیرتو زیاد میکنه
آب هویج
بستنی
دلستر

دلستر جو خیلی تاثیر داره

گالاکتومید

قرص لاکتاول عالیه حتما بخور زود جواب میده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان نی  نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱۰ ماهگی
مامان ویان مامان ویان ۱۱ ماهگی