خانوما چی برای افزایش شیر خوبه؟

۱۶ پاسخ

قرص لاکتاول . روزی دو بار بعد غذا بخور

عزیزم سه روزه شیرت میشه شیرافزابخور

سلام خانما،من سزارین کردم،الان46روزمیشه ولی خونریزیم قطع نشد،چکاربایدبکنم

سوپ جو عالیع

قرص یا قطره شیر افزا

آب هویج خیلی خوبه آبگوشت

قرص شیر افزا

پودر گالاکتومید

مبارکت باشه عزیزم نینیت دنیا اومد 😍قدمش خیرباشه براتون

ای عزیزم نی نیت ب دنیا اومد😍

قرص لاکتاول بگیر هفته اول روزی دوتا از هفته های بعد روزی یکی بخور. خیلی خوبه

مایعات بخور

ولی تا سه روز طبیعیه شیر نباشه بعدش راه میوفته

قرص شیر افزا بگیر

اب هویج خرما سیب زمینی ابگوشت کباب

اگه بچت دختره دمنوش رازیانه کولاک میکنه

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۱۴ ماهگی
مامان آرسام❤️ مامان آرسام❤️ ۹ ماهگی
مامان قندعسل❤️🍼 مامان قندعسل❤️🍼 ۵ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۵ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۵ سالگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان 🩵عشقای من 🩷 مامان 🩵عشقای من 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۰ ماهگی
مامان آقا مهیار مامان آقا مهیار ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان ۵ سالگی