۶ پاسخ

همونم از بچه هست آزمایش و نیازی به ناشتایی مادر نیست هرچی دوست داری بخور

فرقی نداره عزیزم.همون چیزی که همیشه میخوری

به من که دکترم گفت ناشتا باشم

عه چه جالب من غربالگری دوم رفتم یه خانومی همزمان باهام اومده بود اون ۱۶ هفته بود من ۱۸ واسه اون انجام ندادن گفتن زوده واسه من سونومو انجام داد گفت دقیقا وقتش اومدی

نه بخور

چند هفته ای عزیزم مگه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیکی مامان نیکی هفته بیست‌وپنجم بارداری