خانما نظرتونه در مورد آزمایشم چطوره خوبه یا بده

تصویر
۳ پاسخ

زدم هوش مصنوعی عزیزم بفرما
نتیجه آزمایشت 🌟 همه چیز در محدوده نرماله و نشونه‌ای از مشکل خاصی دیده نمیشه. بیا یه نگاه کلی بندازیم:

🩸 آزمایش خون (Hematology)
- هموگلوبین، RBC، HCT، MCV، MCH، MCHC، WBC، PLT: همه در محدوده نرمالن ✅
- درصد سلول‌های سفید (نوتروفیل، لنفوسیت، مونوسیت، ائوزینوفیل، بازوفیل): کاملاً متعادلن
- ESR (سرعت رسوب گلبول قرمز): ۱۰، که نشونه‌ای از التهاب خاصی نیست

🧪 بیوشیمی خون
- گلوکز، اوره، کراتینین، SGPT، SGOT: همه در محدوده سالم و طبیعی هستن. کبد و کلیه‌هات خوب کار می‌کنن 💪

🚽 آزمایش ادرار
- رنگ و ظاهر: زرد و شفاف، عالیه
- واکنش: اسیدی، نرماله
- پروتئین، قند، خون، باکتری، قارچ، اسپرم: همه منفی ✅
- سلول‌های چرکی و اپی‌تلیال: ۱–۲ تا، که مقدار کمیه و نگران‌کننده نیست
- وزن مخصوص: 1.020، نشونه‌ی غلظت مناسب ادراره

🧫 باکتری‌شناسی
- هیچ رشدی بعد از ۲۴ ساعت دیده نشده، یعنی عفونت باکتریایی نداری 🙌

به طور کلی، آزمایشت نشون می‌ده که سالمی و بدنت خوب کار می‌کنه. اگر این آزمایش رو برای چکاپ معمولی دادی، خیالت راحت باشه

خوشبحالت اره مال شما خوبه

آزمایش چیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 👣 مامان رادمهر 👣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۸ ماهگی
مامان صدای نور💖 مامان صدای نور💖 ۹ ماهگی
مامان mahii مامان mahii ۵ ماهگی
مامان مهراد و مرصاد🩵 مامان مهراد و مرصاد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۴ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوشولو🩵 مامان نی نی کوشولو🩵 هفته سی‌ام بارداری