جواب تاپیک قبلمو بدید کسی مث من بوده بتاش بالا بوده ؟🙏🙏🙏🙏🙏

۳ پاسخ

بتات چند شده مگه؟

گلم طبق تایپینک هات شما موقعی که تاخیر افتادی بتا بده الان هم میتونی بدی ولی باز باید تکرار کنی هر موقع ۳/۴روزتاخیر افتادی تست بزن انشالله باردار باشی

گاهی علتش چندقلویی میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری