خروج لخته خون درهفته۱۴بارداری خطرناکه؟

۸ پاسخ

ببخشید شما فقط یکبار لخته خون ازتون خارج شد؟

منم داشتم خیلی ترسیدم دکتر آمپول با شیاف داد

ببین عزیزم هم می‌تونه خطرناک باشه هم می‌تونه کاملا بدون خطر باشه توی بارداری از این اتفاق ها میوفته پس فقط با سونوگرافی میشه فهمید

هماتوم داشتی؟؟؟

لخته خون؟؟؟؟؟؟
خطرناکه برو دکتر حتماااا

عزیزم باید بری دکترت سونو کنه حتما و اگه نیاز باشه شیاف و یا آمپول و استراحت برات بنویسه
منم تو هفته ۱۲ اینطور شدم

یه دکتر برو

بله برید دکتر

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان hiva مامان hiva هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوشولو مامان فندق کوشولو هفته پانزدهم بارداری