۵ پاسخ

شاید نفخ داری

سفت شدن یه قسمت شکم درحدچندثانیه اگه منظورته انقباضات رحمه و طبیعیه اگه تعدادش زیادباشه خطرناکه

سلام من کمترم همینجوری میشم با روغن چرب میکنم خوب میشم ولی باز همون‌جوری میشم

منم دل درد دارم یکم
احتمال میدم چون داره بزرگ‌میشخ درد میگیره

شیاف بزار و استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارشیا مامان ارشیا هفته سی‌وهفتم بارداری