۱۱ پاسخ

شکلاتی قابل تحمله یکم شکر هم بریز

موز میخوردم خیلی بد مزه بود
توت فرنگی خیلی خوب بود
وانیل یا شکلاتیش گیرم نیومد وگرنه میگن خیلی خوبه

وانیلی خوب نیست

من وانیل و موز خوردم خوشمزه بود وانیلی اما تاثیر نداشت

من توت فرنگی میخورم خوبه

من وانیلش رو‌خوردم طعمش خوب بود
توت فرنگی خیلیییی بد مزه س

وانیلش عالیه مزه بستنی یا شیر خشک میده

ببخشی دکتر واست نوشته؟؟؟

وانیل من باشیر میخورم خوبه

توت فرنگی بعد موز بعد کاکائویی وانیلش افتضاحه

من مصرف نکردم ولی میگن موزش اصلا خوب نیس شکلات و توت فرنگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❤️مهرا❤️ مامان ❤️مهرا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی