۸ پاسخ

من از۳ ماه بعد زایمان کم کم

من میترسم هنو

بعد از بخیه کشیدن

من فعلا با بالش به پهلو راحت میخابم، وزنمو میندازم رو بالش

من که هنوز جرات نکردم امتحان کنم ببینم میتونم یا نه😂😂

فعلا نصفه میخابم اونم کم

بعد یکماه میشه

من هنوزم رو شکم میخوابم دردم میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی