۹ پاسخ

برای خونرسانی بهتر به جنین

فشار شریانیت بالاست
منم بارداری قبلیم روزی دوتا میخوردم

دوستان من بعد از ظهر آسپرین میخورم و انوکساپارین میزنم تا شب چندبار طپش قلب میگیریم از اینا میتونه باشه؟

منم میخورم روزی یکی چون یه یکم غلظت خون خفیف داشتم
برا خونرسانی بهتر جنین
ممکن به بعضی ها بخاطر وزن بالا هم بدن

بعضی وقتا هم بخاطر فشار رحمی آسپرین تجویز میکنن

خب شاید تو ازمایش هات گفته ک نیاز داری

احتمالا برلی فشارخون داده

ب من داد گف چون قند بارداریت یکم بالاس و امکان مسمومیت بارداری هست آسپرین داد بخورم

چند کیلویی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری