۴ پاسخ

راسی ببین از قرص آهنی میخوری نیس؟من چون قرص اهنمو عوض کرده بودم اینجور شده بودم .بعد دکتر به غیراز این پودر که گفت هردفعه رفتم دستشویی ازش بخورم.سرمم‌‌ داد.باز ببین چه حالی هسی بدتر شدی برو دکتر .خدایی نکرده اب بدنت کم نشه برا بچه خوب نیس

نه عزیزم روشم نوشته که برا زنان باردار اینا خوبه

اره من یه بار گوارشم ریخته بود بهم.دکترم بهم پودر داد .یه بار خوردم خداروشکر خوب شدم

فکر نکنم خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری