قرص اهن میخورم
من قبل بارداری ذخیره اهنمتقربیا تموم سده بود ...روزی دوتا قرص آهن میخوردم همراه شیره انگور ...قرص گاهی یادممیرفت ...اما شیره انگور خوردمبدش که باردار شدم آزمایش دادم گفت اصلا کمخومی ندارم الانم گاهی میخورم در کل برای کمخونی عالیه
سه شیره بخور
واسه کم خونی
میگن خرما هم خوبه
آهن میخورم گوشت میخورم آجیل میخورم
ولی چایی هم زیاد میخورم
روزی دو تا قرص اهن
بعد صبحانه
بعد شام
وای مامان کیان منم کم خونی دارم انقد قرص بهم داده
اسفناج
من سر پسرم
دوتا قرص خوردم ..
با عدسی و پلو عدس و غذا مقوی ...سر یه ماه خوب شدم
مویز خوردم. شیره انگور. اسفناج
از کدوم ازمایش میفهمین کم خونین؟
دکتر بهم دومدل قرص آهن داد یه بار قبل ناهار یه بار قبل شام
بهم قرص اهن داد روزی دوتا ..فیلیپ ۲۰
سبزی تره زیادبخور با روزی ۲۱عدد مویز ناشتا
قرص آهن می خورم با شیره انگور ، خرما
فقط روزی دوتا قرص آهن ایرانی مصرف کردم سر یک ماه خوب شدم سه درجه هموگلوبینم اومد بالا
بهم قرص اهن داد. گوشت و اجیل میخورم
ففول میخورم
من روزی دوتا قرص میخورم یکی ظهر یکی شب
شیره انگور زیاد بخورین خیلی خوبه برای کم خونی منم کم خون بودم ی مدت کلا شیره انگور استفاده کردم خداروشکر ازمایش دادم دکترم گفت برطرف شده کم خونیم
دکتر به من گفت به جای یه قرص، دوتا بخور
من ففول دکتر گفت روزی دوتا بخورم با اینکه قبل بارداری تحت نظر بودم و کم خونیم برطرف شده بود ولی الان مجدد برگشته
ففول مصرف میکنم از باقالی و غذاهایی ک باعث میشه بخاطرمصرف اونا و کم خونی ک دارم بچم فابیسم بشه خودداری میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.