دوستان کم خونی دارم هموگلوبین ۹ بود. چیکار. کنم ؟ چی بخورم

۷ پاسخ

خوشگلم ماکه دکتر نیستیم.حتما باپزشکت مشورت کن

با چی بخورم حل نمیشه عزیزم😁منم همینم، قرص اهنتو باید قوی تر کنی، باید بری پیش دکتر قوی ترین اهن رو میدن، من الان فرامکس دارم میخورم

قرص اهن هرشب قبل از خواب بخور همراه آب پرتقال یا خود پرتقال جذبش چند برابر میشه

خربزه با اسفناج با عدسی بخور

عزیزم کجای آزمایش نوشته؟

منم اینطوری بودم تو سه ماه دوم طبیعیه

عدسی زیاد درس کن بخور چیزای خون ساز کلا زیاد بخور
عدس خیلی تاثیر اش تو کم خونی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری