خانوما کم خونی شدید دارم چی بخورم

۵ پاسخ

عدسی بهترین گزینه برای کم خونی هست سعی کن دو وعده اضافه کنی به وعده های غذاییت‌ تا کم خونی ب بچه سرایت نکنه

علاوه بر قرصی که دکتر مینویسه برات سعی کن هر صبح یه کاسه عدسی بخوری خیلی خوبه،خرما بخور اونم خوبه🌹

عزیزم به دکترت بگو برات قرص بنویسه
واسه من الان فرفروت گاین نوشته

اسفناج

ففول برگننسی عالیه برای کم خونی قیمتش بالاس ولی من استفاده میکنم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی👣💙 مامان امیرعلی👣💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه👧🏻🩷 مامان جوجه👧🏻🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری