۲۲ پاسخ

من ک نابود از ناحیه واژن و باسن دارم فلج میشم

زود میگذره

بچه ها چرا شکم من بزرگ نمیشهه☹️☹️

فعلا ک خوب بوده و زود گذشته

تهوع، ریفلاکس، درد لگن و درد واژن دارم.

برامن ک زود و آسون گذشت

من یک ساله شیشم طلسم شدم وارد هفت نمیشم ک

برا من که عااالی گذشت برعکس ماه 8😐

خیلی داره زودمیگذره

ماه ۷ تقریبا برا من خوب بود ولی وای از ماه ۸ ک خیلی چالش داره واسم

خداروشکر خوب مبگذره فعلا...بقیشم بگذره و بچه هامونو بغل کنیم

3 روزه شروع شده انشاءالله زود بگذره

برا من ک خوب و سریع

۷عالیه ۸ نمی‌گذره

خوبه خداروشکر میگذره

خیلی سخت🫠🥲

خيلي بهتر از ماه ششم انگار سبكي ميتوني به كارات برسي ،سرگرم باشي روزا زود ميگذره

دیر میگذره شدید

بی نظیره محشره بزار به ۸برسی 😂😂😂

بسیار ت خ می میگذره البته هنوز ۶ماهم🤣

دیر میگذره

عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان بچه خوشکلم مامان بچه خوشکلم ۱ ماهگی
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری