ماه هفتم چجوری گذشت براتون؟ تجربه هاتون بگید

۶ پاسخ

خداروشکر کلا تا الان مشکل خاصی نداشتم،اسون برام گذشت،امیدوارم بقیش هم همینجوری بگذره

ماه هفت خوب بود ولی هشت داره پدرمو در میااااااره تا تموم شه

سخت
بسیار سخت

ماه هفت تازه تهوعم تموم شد عالی بود بدون درد

نمیگذره. ده روزه افتادم به لکه بینی. هرچی میخوام هفته ۳۰ رو رد کنم‌مگه رد میشه

درد لگن و واژن😵‍💫استرس جنگ😵‍💫و دائما خسته

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان بچه خوشکلم مامان بچه خوشکلم ۱ ماهگی