خداروشکر کلا تا الان مشکل خاصی نداشتم،اسون برام گذشت،امیدوارم بقیش هم همینجوری بگذره
ماه هفت خوب بود ولی هشت داره پدرمو در میااااااره تا تموم شه
سخت
بسیار سخت
ماه هفت تازه تهوعم تموم شد عالی بود بدون درد
نمیگذره. ده روزه افتادم به لکه بینی. هرچی میخوام هفته ۳۰ رو رد کنممگه رد میشه
درد لگن و واژن😵💫استرس جنگ😵💫و دائما خسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.