34هفته و4روزمع برم معاینه زوده؟

۹ پاسخ

آره خیلی

۳۷ ب بعد

الان خیلی زوده

بمن دکترم گفت36 هفته برم

زووود

معاینه براچی میرن

اره هفته ۳۶ ب بعدباید بری

زوده هنوز معاینه نمیکنن تو این هفته ها باید ۳۶ بیشتر باشی

بری دکترت معاینه نمبکنه چون زوده و اگ زایمان زودرس کنی بچت میره دستگاه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی