۵ پاسخ

خیلی مفید هستش سرشار از فیبر هستش اگه میتونی بخور

سیستم ایمنی جفتتون قوی می‌شه اب رسانی و زیبایی و ویتامین سی

من یه باشنیدم گفتن پرخاشگرمیشه واسه هرچیزی زودعصبی میشه حالانمیدونم راسته یانه.فقط درحدشنیدنه...چون تجربشوندارم...ولی ماماگفت بخوری فایده زیادی داره....

سرشاز از ویتامین ۳ داره فیبر داره برای یبوستم عالیه

فک کنم برا زیبایی‌ش خوبه

سوال های مرتبط

مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ام بارداری