کاش سردرد و سوزش معده ولمون کنه😵‍💫😵‍💫

۱۰ پاسخ

وای دقیقا... اوجش هم همین هفته ۱۵ ب اینطرف برای من گرفته... روانی شدم

من ندارم عوضش درد لگن دارم نمیتونم تکون بخورم

سوزش معده که تا آخر هس

خب خیلی زود رفتی من ۱۲هفته و پنج روز بود
اخه یک هفته هم خیلی تو روزای اول تاثییر داره

من رو دوتای قبلی توی سونو انتی قاطعانه گفت صددرصد دختره بستگی به رادیولوژیست داره

ان تی هم احتمال نداد برا شما؟

من فردا انتی دارم

کاش..و حالت تهوع

شما میدونید نینیتون چیه ؟

آره من اصلا سردردم خوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری