۷ پاسخ

زینک اکساید

زینک محافظ پای کودک عالی بزن یک ساعت بعد سوختگی برطرف میشه

عزیزم اینی ک بهت میگم خیلییی عالیههههه اگ انجامش بدی من 2 تا بچه دارم تجربه دارم دو بار بزنی خوبه خوب میشه شربت معده بزرگسالان بگیر از داروخانه با پماد آندوکولا با بتامازون یکبار شربت معده بزن با آندوکولا شستشو بده بار دیگ با اون یکی پماد یعنی آب رو آتیش

سه تا پماد تتراسایکلین کلروتریامازول هیدروکورتیزون ترکیب کن عالیه

سودوکرم

زینک بزن عالیه

کالاندولا

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی