خانما به چطوری بپزم بخورم؟ سرما خوردم

۷ پاسخ

به رو تکه تکه کن همراه با دونه هاش دو لیوان آب بریز بعد بزار یکی و دوساعت بپزه ، خیلی عالیه من خودم همین روش برای سرماخوردگیم استفاده کردم خیلی خوب بود
حواست باشه موقعی که میپزه کلا آبش خشک نشه آبش خیلی خاصیت داره

به رو خورد ی لیوان اب بریز بزار یواش یواش بپزه عالیه واسه سرما خوردگی من‌خودم یک هفته پیش سرما خوردم فقط به میخوردم

به دونه خیلی بهتر از خود به هست برای سرماخوردگی

چرا به رو میخوای بپزی؟ خام بخور خوشمزه تر هست

دونه به رو همینجوری بجو بخور
یا اگه دوست نداری با آب جوش و عسل و آبلیمو بخور

همینطوری بخور، من چندتا تیکه هم مینداختم توچای

خرد کن اب بریز روش ی تیکه کوچک نبات هم برای مزش یساعتی طول می‌کشه

سوال های مرتبط

مامان امید زندگیم مامان امید زندگیم ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری