ای کسانی ک به آیودی و دستگاه پناه بردید خلاصه ک مواظب باشید😅

تصویر
۲ پاسخ

من نظرم بود بعد زایمان بزارم 😂😂😂کنسل پس

یعنی چی ؟؟؟؟با آیودی بارداری شدی😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان نویان👼🏻 مامان نویان👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری