مامانا طریقه گذاشتن دستگاه آیودی چجوری ؟درد داره؟

۳ پاسخ

فک کنم تو روزه پریودی میزارن

دردش اندازه يه نيشگون ريزه

ن درد نداره فقط باید خودتو سفت نگیری
بعدش مث درد پریودی میادو لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی