۴ پاسخ

سلام کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۲۷۰۰ مادر ❤️✨
@food_babyy

گلم چه جوری متوجه شدی؟نشونه خاصی داشت؟
بیشتر برای این مکمل و ایناست انزیم کبدی بالا بره

چربی بهش نده آب انار خوبه بخوره زرشک خوبه ولی زرشک تو این سن نمی‌دونم داروهای اشتها اینا بهش نده

بهش از این مکمل های وزن دهی میدادی ؟
یا چربی زیاد

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری