خانما قهوه چقد میتونم بخورم؟؟؟؟

۹ پاسخ

هرچقدر نخوری بهتری فهمه کافئینش خیلی بالاست و بهتره نخوری ، اگر معتاد به قهوه هستی از دکترت بپرس مقدار مجاز رو ولی در کل اگر میتونی نخور خوب نیست قهوه و مشتقاتش(نسکافه ، کاپوچینو و ..)

مصرف مجاز کافیین ۲۰۰ میلیگرم در روزه
ولی خب به جز قهوه، چای‌و شکلات و نوشابه هم کافیین دارن
مثلا روزی که یه دونه قهوه خوردی نهایتا یه چای کمرنگ هم بخور ولی بیشتر نه

قهوه برای چی بخوری؟!

روزی یه فنجون مجازه

شنیدم کافئین ضرر داره

کافئین کم خونی میاره کلا خوب نیست یه جا خونده بودم کافئین می‌تونه توی بند ناف بمونه و تجمع پیدا کنه و غذا درست به بچه نرسه

به نظرم هفته ایی یه شات اوکیه

سعی کن کم بخوری کافیین

ی شات در روز مجازه ولی خیایه بنظر من😂

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری