این رفلاکس لعنتی کی دست از بچه ها برمیداره

۴ پاسخ

پسرم همش عوق'میزنه'توی خواب

روزی ۲ بار شب هم یکی دو بار
عادیه؟

تف دهنشم'خیلی زیاده مثل کف میاد بیرون
عادیه؟

والا ما هنوز درگیریم 🫠

وای دست رو دلم گذاشتی

هر موقع اگزما از دست ما برداشت خواهر

سوال های مرتبط

مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی