۶ پاسخ

برو بیمارستان با امپول فشار زایمان کن

برو سزارین شو😂

من دقیقا ۴۰روز دردم گرفت زایمان کردم همون شب

طبیعی این اذیتارو داره واقعا ۴۰ هفته برسی هنره من برا ۳۷ لحظه شماری میکنم ب دکترمم گفت من نمیتونم تا ۳۸ بمونم گفت نمیتونم زودتر نامه بدم حالم گرفته اس

نههه😫😫🥺

هنوز زایمان‌نکردی؟

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ویاناوویهان🫀 مامان ویاناوویهان🫀 ۹ ماهگی
مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 مامان 𝐀𝐥𝐢𝐫𝐞𝐳𝐚 ۱۰ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری