دوستان اهوازی
شما برا اکو قلب پیش کدوم دکتر رفتین؟

۴ پاسخ

دکتر رجایی بهبهانی ب من گفتن ک برم

من رفتم دکتر بابک نجیبی بهترین دکتر اکو قلبه جنینه

من نرفتم ،ولی ازمایشگاه نرگس داره یه دکترم بهم معرفی کردن اسمش یادم نیس

من فردا نوبت گرفتم ولی نمیدونم اسم دکتر چیه😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان مامان مهسا مامان مامان مهسا ۷ ماهگی