دخترا شماهم واکسن ۴ ماهگی زدین
بچه سینه رو نمیگیره؟

۵ پاسخ

من توی پیج یه دکتره خوندم بچه ها توی چهارماهگی خیلی سخت و کم شیر میخورن
علتشو نمیدونم اینکه چقدر درسته این حرفم نمیدونم

وای آره شیرنمیخورد یک هفته دلم میخواست خودمو بزنم ولی بزور با سرنگ میریختم دهنش

من هنوز امروز میخوام بزنم 😢

ای خدا یعنی بازم شیرنخوردناش شروع میشه منم اگ خدابخوادامروزمیخوام ببرم واکسن بزنم

بچه بعد واکسن کلا اعتصاب میکنه چندروزی خوب میشه توخواب شیرش بده

سوال های مرتبط

مامان آرزو🎀 مامان آرزو🎀 ۱۲ ماهگی