سلام خانمها بلدرچين چجور باید درست کنی

۳ پاسخ

شما غذا که میخوردی قشنگ هضم میشد

میگن برای تهوع خوبه .منم بارداری اولم مصرف کردم تقریبا خوب بود

بعداز شستن و تمیزکردن حداقل 24 ساعت مزه دار میکنی و تو یخچال میزاری مثل جوجه کباب که مزه دار میکنی البته بلدرچین باید بیشتر بخوابه تو مواد بعد کبابش میکنی

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری
مامان مارشملو🍡 مامان مارشملو🍡 ۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان هفته نوزدهم بارداری