وای من انقد ترشی کلم میخورم😓😓میترسم بچم چیزیش شهههه

۸ پاسخ

من ک اصلانمیتونم بخورم

نینیت دختره؟

عزیزم نخور انقدر خب نیست

مامانم میگه ترشی سبب میشه بچه وزن نگیره

یکم بده به من با نون قازیم بخورم😭😭😭

اصلا ترشی برا بچه خوب نیست چون سرکه داره عزیزم نخور مراقب باش

پسمله ؟🥹

منم قبلا خیلی دوس نداشتم ولی الان کلی میخورم فقط باعث معده درد میشه نخوری بهتره البته من ک نمیتونم جلوی خودم بگیرم😐

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد