بچها اسید فولیک صبح خوردم الن هم خوردم نمدونستم ضرری نداره

۴ پاسخ

فولیک اسید همیشه سر یک ساعت مشخص بخور اگر شب میخوری همیشه شب بخور

نه یکبار عیبی نداره سعی کن موقع که شب میخوای بخوابی یه چیزی بخور بعد اینکه غذایی چیزی خوردی اسید فولیک و بخور و بخواب با معده خالی نخوری

نه بابا چیزی نمیشه

نه طوری نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری