۶ پاسخ

انشالله ب حق فاطمه زهرا خوبه آزمایشگاه نیلو فقط خطا میزن واس منم زد آمینو دادم سالم بود نینی

راستی آمینو نشدی؟

مگه ان تی باید چند باشه؟؟

استرس چرا نرماله انتیم

من nf 3.8 بود عدد ان تی 1.62 که دکترم گفت همه خوبن

فک کنم نرماله

سوال های مرتبط

مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا و آوینا❣️ مامان هانا و آوینا❣️ هفته بیست‌وهشتم بارداری