ی بار خوردن‌نسکافه ضرر نداره ک

۴ پاسخ

نه عزیزم. حتی واسه یکی از دوستان انومالی دکتر گفت نسکافه بخور یا نوشابه تا تحرک داشته باشه.

ن خواهر من هیچ مشکلی نداره من هر صب کیک و نسکافه میخورم تازه نینی رو چاقم میکنه بنظر من ک خیلی پر انرژی میشه

نه هفته ای یک یا دوبار اشکال نداره

نه
نوش جان

سوال های مرتبط

مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس🎀 مامان نفس🎀 ۱۲ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی
مامان هدیه ی کربلا 💚 مامان هدیه ی کربلا 💚 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان رویسا 🧸🎀 مامان رویسا 🧸🎀 ۵ ماهگی