چند هفته برم تشکیل قلب

۶ پاسخ

چون سونو با تاریخ پریود اکثرا فرق میکنه ۸ رو ک تمام کردی بری بهتره

از شنبه بری مشخص میشه

درخواستمو قبول میکنی عزیزم

از ۷ هفته میتونی بری

8 هفته عزیزم

۸ بری عالیه

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان عسل هفته سیزدهم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری