لیدی میل باشیرگرم بایدبخوریم یاسرد

۶ پاسخ

تو سرد من‌امتحان کردم همش گلوله گلوله شد اصلا حل نشد

با آب جوش‌ ولرم

من با گرم میخورم

من تو آب جوشیده ولرم میریز. اینطوری بهتره

مونده چطوری دوست داشته باشی من هر دو امتحان کردم حالم بدکرد البته زمانی که باردار بودم

با سرد بهتره

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی