خانما علاعم جفت پایین چیه

۳ پاسخ

بعضي ها لكه بيني دارن
بعضي ها هم هيچ علائمي ندارن از طريق سونو و موقعيت قرارگيري جفت دكتر تشخيص ميده
منم جفتم خلفي و پايينه

منم جفتم پایینه.دکتر گفت تو این هفته ها عادیه.بچه بزرگتر بشه خودش میره بالا

علائم خاصی نداره فک کنم منم جفتم پایینه علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان 🩵کیان🩵 مامان 🩵کیان🩵 ۱ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا💝 مامان نورا💝 روزهای ابتدایی تولد