لعنت به رفلاکس😭😭😭این همه استفراغ😭😭😭

۴ پاسخ

شیر خشک ببلاک AR بده اصلا بالا نمیاره

شاید زیاد بهش شیر میدی پسر منم همینجوری بود الان بهتر شده شربت فاموتیدین دکتر نوشت

😢والا

شیرخشک میدی بهش ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان حلما السا مامان حلما السا ۴ ماهگی
مامان نیلا🌊 مامان نیلا🌊 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی