۵ پاسخ

من موندم این قدیمیا چجوری بالای ۶ یا ۷ تا بچه میاوردن. من دوتا زایدم اندازه یه پیرزن ۹۰ ساله درد و مریضی دارم

خخخخ،فکر کردم فقط خودمم که روزی یا میگم لعنت به خودم که زاییدم😁😁😁

هیییییی جدا از درد حرف نزنن تو مخ آدم میرن هی دریل

واي مگه جرات داره ادم چيزي بگه…اخرش ميگن نه لبخندش رو ببيني يادت ميره و .. والل من اصلا يادم نميره نابود شدم خوابم ميادددد

عزیزم قرص کلسیم بخور

سوال های مرتبط