۹ پاسخ

گلم۱بگیرفوقش ی ذره براش بزرگتره ولی صفر یک هفته بعدکوچیک میشه براش چه فایده استفاده زیادی نداره من برا بچم فقط دودست صفرگرفتم ک اونم رکابی ایناشو۱گرفتم فقط همون سرهمی ومانتوشوصفرگرفتم ک میدونستم یکبارمصرفه

من برا بچه هام که بالای ۳۳۰۰ بودن یک گرفتم ،صفر خیلی کوچیکه آدم اذیت میشه تا تن نوزاد بره

آره خوبه لباس ۰ تا ۳ ماه بگیر

۱ بگیر صفر خیلی کوچیکه بچه اذیت میشه پوشوندنی

صفر باید بگیری برای 3 کیلو

صفر ۳ کیلو خیلی درشت نیست

نه صفر بگیر حتما تا چند هفته اول فقط صفر به دردش میخوره به دختر من که گشاد هم بود🥲

براش بزرگم هست پسرمن ۳۵۰۰بود صفر هم واسش گشاد بود

سه کیلو ک صفر میاد

سوال های مرتبط

مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی