سلام برای یبوست چه دارویی خوبه ؟

۳ پاسخ

انجیر و برگه زردآلو و سبزی و شیر همه چیز امتحان کردم قبلاً جواب می دادن ولی الان نمیدن

من ملین داد بهم یبار خوردم و پیاده روی خوب شدم

لاکسی ژل عالیه من متخصص برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 هفته چهلم بارداری
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری